.

Monday, January 17, 2011

i m fine

真是糟糕的一天,
希望不会有比这更糟糕的事发生在我身上了。

其实,我真的很好。
ong说过我是那种喜欢把小事放大的人,
可以为一件芝麻绿豆的事担心整天的白痴,
所以,今天的事,我会把它当作小事不去想它。

谢谢你们的短讯和电话,
不接和不回是因为我除了我很好我没事
我真的不懂还可以说什么了,
也不想再哭,不然我会看不起自己的。>.<
你们的关心我收到了。谢谢

至于,我不想诉述,
不是不把你们当朋友,
纯粹觉得不想把事情复杂化。
因为这根本就是小事一桩~ ^^
也是自己的问题,没必要让你们担心,对吧?

总而言之,我没事啦,
不用担心。^^
明天又是个全新的开始,
笑容仍然会挂在脸上。xD

4 comments:

  1. Don't always think that you problems are a burden to us...[ I guess myself also cant do so ] I know my advises 不够说服力...One of the way to show you're concerning about a person is to worry about her...I think we all are very happy to bear your problems with you ^^ We wont dump you to cry alone ,so don't be hesitate to find us for a media of complaining ya! ^^

    [ Yin ]

    ReplyDelete
  2. dun always hide urself...u should talk out to ur true frenzs...be happy always^^

    ReplyDelete
  3. mee teng:yaya...xD

    yin:i gt wat u mean..haha,u noe one,i stil like to alone when i m sad...

    hui eng:i whr gt hide??=.= lol
    ya la ya la, talk to u la^^

    ReplyDelete