.

Wednesday, November 10, 2010

花瓶


哇哈哈!
今天下午去打羽球,
好丢脸啦!!

当了两场的花瓶,
谢谢凯雄不嫌弃我,
没叫我滚开。>.<

今天才懂原来凯雄打球那么好的耶!
平时看他斯斯文文,
原来他的运动细胞满发达哦。

不懂怎么了,
今天使不出我的‘超人必杀技’’
难道我被废了武功??
哈哈。。

要加油咯,^^
今天开始,
我要多练习打羽球了,
还有,有人愿意教我打球吗??

4 comments:

  1. im quite in sport=.=it's always not easy to bcome a vase as it must b PRETTY O ..wakakak

    ReplyDelete
  2. not teased but im praising u instead..why u always keep saying tht im teasing or talking something bad bout u?i knw is my fault to tease u so often til u cant differentiate whether im teasing or praising right ?wakakaka

    ReplyDelete