.

Tuesday, November 9, 2010

一分耕耘一分收获

又是一个无聊的上课天,
今天证实了一个理论,

原来,
一分耕耘一分收获是真的。

我的成绩真的超烂的,
出乎我意料的差,
哈哈,
我总以为我是那种烂船还剩三根钉的人,
结果不是的咯。

昨天和朋友诉苦,
:‘‘我成绩超烂的,数学只是xx分,生物虽然拿A但是蛮多人好过我。’’

结果
朋友就说:‘‘麻烦你不要跟别人比,人家有努力读书,你有吗?’’
我的天啊!
干嘛那么直接,会伤到我的咯。

4 comments:

  1. Hey ><" Same same here...My results SUCKS~!!! Darn myself for being so lazy and playful...I know regret also no use...However just can't stop regretting...Yesterday,I already think this out...I'll be ULTRA hardworking this time...We score well together ok,Amber?? Gambateh neh!!

    [Anonymous-D]

    ReplyDelete
  2. ya,i should start gt hard jor...^^

    ReplyDelete
  3. wow..congratz to u for ur A in bio...well done lady...work to gain^^

    ReplyDelete